Seznam přání

Úklid papírů v mém případě naráží na jednu významnou slabou stránku: začtu se. Ale copak můžu jen tak bez přečtení vyhodit nějaký papír s poznámkamit Třeba je v nich něco vzácného?

Tuhle jsem našla Seznam přání. Předpokládám, že jsem ho začala tvořit na základě knihy Chci změnit svůj život, ale nemám na to čas praktický průvodce plněním snů od Doreen Virtue. Začala jsem číst několikrát, ale vždy se zaseknu u nějakého plnění úkolu. Skoro si říkám, že to možná ani nemám dočíst, protože pokaždé, když to čtu, vymýšlím si přání, která se mi mají splnit, a ona se mi víceméně splní. 

V knize se píše, že si máte přát konkrétní věci (vztahy, pracovní pozice...) do co nejvtších podrobností, abyste pak dostali přesně to, co chcete. Vysíláte vesmíru objednávku a je to jako v restauraci, když řeknu, že chci nějaké brambory, dost možná nedostanu právě hranolky. 

Ne, že bych na to tak docela věřila, ale ujasnit si to, co chcete, podle mě nikdy neškodí. Když nic jiného, aspoň víte, co máte hledat. 

A já si tenkrát (asi před rokem) přála: „krásnej světlej (uvnitř) levnej dům v dobrém stavu, v přírodě i blízko k práci (s věžičkou), klidná čtvrť, možnost kočky“.

Dneska bydlím na statku u přítele (takže mám malý nájem), je to nechutně daleko (pěšky) za Prahou, takže v přírodě a klidné čtvrti to je taky. A kočky mám hned dvě a ostatní sem chodí koukat, jestli nemáme něco dobrého k snědku. Myslím, že jednotlivé místnosti jsou přiměřeně a řekněme asi i průměrně světlé. Chybí tu tedy jen ta věžička.

Zkuste si napsat vlastní seznam přání. A taky si za nimi jít a něco pro ně dělat. Tohle vyšlo asi spíš náhodou, nebo jsem měla v jiném seznamu napsaného nového partnera.

Žádné komentáře:

Okomentovat